Ny kanaler

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
jarlsa
Regular user
Regular user
Posts: 14
Joined: 2007-11-27 12:31
Location: Oslo

Ny kanaler

Post by jarlsa »

Takk for ett strålende prog du lager :)

Nå som Canal+ har forandret på kanal strukturen sin.
- Får du gjort noe med det? Eller kan vi selv forandre navnet?

De nye er:
Canal+Hits, Canal+Drama, Canal+First, Canal+Comedy, Canal+Action,
Canal+Sport Extra (For uten Sport 1 og 2, som allerede er i listen).

OBS! "En liten rettelse", men du finner nok ut av hva kanalene heter ;)

- Er det mulig å få lagt til flere sports kanaler Som disse: Extreme Sports, NASN, ESPN Classic Sports, tv2 sport 1, 2, 3, 4 og 5, Motors TV?
Last edited by jarlsa on 2007-11-30 00:26, edited 1 time in total.
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Re: Ny kanaler

Post by Lars »

Heisann!

Endringene til Canal+ har jeg faktisk ikke fått med meg. Skal rette opp dette så fort jeg kan. Du kan endre navnene selv også altså.

Flere av kanalene du etterlyser er faktisk allerede med i lista, som Extreme Sports og Tv2 Sport. Men endel av de nye sportskanalene du etterlyser skal vi nok få på plass. Det er dog ikke sikkert alle TV2-variantene kommer med.

Det er normal ikke nødvendig med oppdateringer av programmet for å legge til kanaler, men det ser ut til at vi har en sær bug nå. Mår dermed få tid til å slippe en oppdatert versjon for jeg kan legge til flere kanaler... :|

Jobber naturligvis med dette også as we speak... :)

Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
jarlsa
Regular user
Regular user
Posts: 14
Joined: 2007-11-27 12:31
Location: Oslo

Re: Ny kanaler

Post by jarlsa »

Lars wrote:Heisann!

Endringene til Canal+ har jeg faktisk ikke fått med meg. Skal rette opp dette så fort jeg kan. Du kan endre navnene selv også altså.

Flere av kanalene du etterlyser er faktisk allerede med i lista, som Extreme Sports og Tv2 Sport. Men endel av de nye sportskanalene du etterlyser skal vi nok få på plass. Det er dog ikke sikkert alle TV2-variantene kommer med.

Det er normal ikke nødvendig med oppdateringer av programmet for å legge til kanaler, men det ser ut til at vi har en sær bug nå. Mår dermed få tid til å slippe en oppdatert versjon for jeg kan legge til flere kanaler... :|

Jobber naturligvis med dette også as we speak... :)

Lch
Glimrende :D Keep up the good work..
Post Reply