Forslag ang alerts

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
Tv-gal

Forslag ang alerts

Post by Tv-gal »

1) Etter å ha vært flittig bruker en stund er det spesielt en ting som irriterer. Jeg vil bruke alert funksjonen. Men varslingene er rett og slett altfor plagsomme. De er altfor store og tar for mye plass. Derfor ønsker jeg helst at varslingene kunne komme mer diskret, ala varslingene fra messenger. En liten varsling som sklir inn fra siden og forsvinner igjen av seg selv etter noen sekunder. Om dette blir for omfattende ønsker jeg meg ihvertfall en funskjon som gjør at dagens varsling går bort av seg selv innen et gitt antall sekunder, slik at jeg slipper å trykke dismiss knappen hele tiden. Og om denne varslingen kunne blitt gjort mindre hadde det også vært knall.

2) Hadde vært en ide om man også kunne valgt hvilke alerts man vill ha lyd på. (mulig dette finnes?) Videre ville det også vært en ide om man kunne variert lydvarslingene til de forskjellige alertene. Si at jeg for eksempel har tre automatic searches. En som finner fotball, en som finner komiserier og en som leter etter naturprogram. Fotball varslingene kunne da hatt lyden av en fløyte eller publikum eller hva en vil. varslingene av komiserier kunne komme uten lyd. Og naturprogrammene kunne blitt varslet med et kykkeliky eller mjau eller hva som helst.

Men først og fremst kan man trenge en oppdatering som for eksempel får med alle nye de kanalene. Canal+ har blant annet utvidet kanaltilbudet siden forrige oppdatering.
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Alerts ja...

Post by Lars »

Endringer på alerts, både visuelle og lydmessige er allerede kommet som endringsforslag. Litt usikker på hvordan det skal løses, det vil uansett komme en bugfix release om ikke lenge der dette ikke endres veldig. Men det jobbes med som sagt...

(Men du er klar over at du fint kan slå av alarm-popups, ikke sant? Tolker deg slik at du vil ha popups men litt mer diskret... :))

Når det gjelder kanalutvalg er dette ikke avhngeig av versjonering, jobber med dette kontinuerlig. Uten å røpe kilder er jeg avhengig av tilgjengelige data rundt omkring. Her ikke funnet noen god/brukbar kilde for den oppdaterte Canal+ pakken ennå, men jobber som sagt med det...

Lars
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Post Reply