Tilpassing av felter i programlisten

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
Torbjørn
New user
New user
Posts: 3
Joined: 2005-01-28 00:18

Tilpassing av felter i programlisten

Post by Torbjørn »

Først vil jeg si at dette virker som et flott program, jeg sikkert kommer til å bruke fremover.

Likevel skulle jeg gjerne hatt mulighet til å velge felter, og sortere på disse i programlisten. Idag er det Date, Time og Program. Hva med å gi brukeren mulighet til å i tillegg få sluttid, kanal, programkategori, lengde, samt en kort beskrivelse (i hver sin kolonne).

Det hadde også vært veldig kjekt om man kunne klikke på headerne for disse feltene og få postene sortert etter felttype. :)
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Gode forslag!

Post by Lars »

Har faktisk ikke tenk på dette før... :)

Skulle være en grei sak og gjøre tilleggs-felter valgfrie i listen. Slutttid, kategori og lenge er svært relevante. Kanal er allerede med etter tiden, men burde laget en egen kolonne for den. Beskrivelsen er ofte for lang til å ta med, man skal tenke litt på den også.

Sorteringen vil jeg nødig gjøre noe med. Har vært litt fikkel å få det til slik det er i dag, jukser faktisk med en skjult kolonne for å få det til. Kan heller ikke se det store poenget med å sortere på noe annet et starttid.

Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Post Reply