ALERT PÅ STUE PC SKJERM

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
lagard
New user
New user
Posts: 1
Joined: 2008-09-02 14:43

ALERT PÅ STUE PC SKJERM

Post by lagard »

Hei! Tusen takk for fantastisk dataprogram. Jeg bruker det på min stue pc, men savner noen viktige detaljer. :o Kan dere være så SNILLE å lage en pop-up skjerm for program som starter med valget at den skal komme på hele skjermen? Gjerne med mulighet til å stille hvor mange sekunder bildet skal stå før det går over til evt. flere program som starter samtidig. Bruk store skrifttyper, slik at jeg kan lese hva det står fra sofaen, eller andre siden av stua? Gjerne mulighet for å stille skriftstørrelser. Alså som ett alternativ til dangens pop-up. Ønsker også at det var mulig å legge inn andre alert LYDER. Kansje egendefinerte. :idea: PÅ FORHÅND TAKK!
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Re: ALERT PÅ STUE PC SKJERM

Post by Lars »

Hei!

Takk for skryt!

Ønske om å selv velge alert-lyd har dukket opp flere ganger og det står naturligvis på listen over ønsker.
Mulighet for å bløåse opp en alert i "fullskjerm" mtp Media-pcer er jo også en godt tanke, skal se hva jeg får til her... (Men tør ikke love noe om når ting kan bli implementert)

Lars
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Post Reply