Utskrift og klokkeslett

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
heisann999
New user
New user
Posts: 1
Joined: 2008-01-26 15:15

Utskrift og klokkeslett

Post by heisann999 »

Hei!

Har nettopp startet å bruke TV AnyWhere, og synes det er et fantastisk program!

Det jeg umiddelbart savner er muligheten for å skrive ut "Today's Schedule", slik at jeg kan ha den liggende ved TV'en, uten å være avhengig av å gå til PC'en hver gang.

Det hadde dessuten vært fint hvis det (f.eks. i de skraverte feltene) sto hvilke klokkeslett programmene starter. Da har man de nøyaktige tidene også her, og har på denne måten god oversikt over de programmene man ønsker å se (og samtidig få vite hvilket klokkeslett de starter uten å måtte se i programlista).

Håper dette var forklart på en grei måte.

Og håper dere vil ta med dette i programmet :)
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Re: Utskrift og klokkeslett

Post by Lars »

heisann999 wrote: Det jeg umiddelbart savner er muligheten for å skrive ut "Today's Schedule", slik at jeg kan ha den liggende ved TV'en, uten å være avhengig av å gå til PC'en hver gang.

Det hadde dessuten vært fint hvis det (f.eks. i de skraverte feltene) sto hvilke klokkeslett programmene starter. Da har man de nøyaktige tidene også her, og har på denne måten god oversikt over de programmene man ønsker å se (og samtidig få vite hvilket klokkeslett de starter uten å måtte se i programlista).
Heidu! Og takk for skryt!

Printing har vært foreslått før, så det er på oppgavelista, dog ikke med topp prioritet.

Når det gjelder klokkeslett er det et godt forslag. Du kan allerede se ekstakt klokkeslett ved å holde SHIFT inne mens du beveger musa i vinduet. Men jeg ser behoved for klartekst også... :)

Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Post Reply