Ekspotering til outlook

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
User avatar
petterhot
New user
New user
Posts: 3
Joined: 2006-12-24 15:18
Contact:

Ekspotering til outlook

Post by petterhot »

Hei!

Jeg har brukt TVanywhere en god stund nå og er ganske fornøyd med den. Jeg har derimot aldri brukt Outlook-funksjonaliteten. Dette er fordi jeg må velge hvert enkelt program og ekspotere til outlook. Men hvorfor må jeg dette? Er det ikke enklere å synkronisere TVanywhere med Outlook og gjerne andre kalendartjenester som for eksempel Google Calendar. Kunne godt tenkt meg en varsel i Outlook som jeg ikke trenger å legge til manuelt.

Har du også tenkt på synk mot mobiltelefon?
Forsett det gode arbeidet :)

Med Vennlig Hilsen
Petter Holstad / petterhot
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Re: Ekspotering til outlook

Post by Lars »

Jeg innrømmer at eksporten til Outlook er nokså basic og eksprementell, det er allerede forelsått bedre funksjonalitet og også google calendar her i forumet.

Problemet er at eksporten per nå er avhengig av å skrive en fil til disk, kjøre denne slik at den åpnes i outlook og så må den lagres manuelt. Det er ikke ideelt i forhold til automatiske eksporter. Jeg må kikke på hva som finnes av miligheter for automatisk integrasjon her.

Google calendar er vel antakeligvis et enkelt ws-kall så det burde la seg gjøre. Men nå i første omgang kommer det en ny versjon me dlitt bugfikser som bedre støtter data fra den nye parseren.

Når det gjelder synk mot mobiltelefon, så var planen at outlook skulle håndtere det for meg når først programmene var havnet dit. ;)

Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Post Reply