Diverse ønsker

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
offe
New user
New user
Posts: 3
Joined: 2007-03-17 23:20

Diverse ønsker

Post by offe »

Hei,

Takk for ett topp program!

Har ett par ønsker:

1. Mulighet for å filtrere hovedlisten på kategori.(Film, Sport osv)(Hmm, etter og ha lest HOWTO: TVA Automatic Searches så løser jo det problemet, men filter på kategori kan kanskje være kjekt allikevel?)
2. I tillegg til filter så kunne jeg tenke meg ett hurtigsøk i toolbar, der en viser resultatet i hovedvinduet.
3. Har du mulighet for å dra inn imdb ratingen på film? => Enklere og finne den beste filmen:-)
4. Valg i høyreklikk meny på programmlisten for å legge til automatisk søk i tillegg til å sette alarm.
5. Mulighet for å enklere velge hvilke autosøk en vil ha epostvarsling på. Nå har jeg lagt til custom - action som ikke gjør noe....
Ønsker kun varsling til skjerm, ikke til epost...
6. Mulighet til å se programlisten for flere dager frem i tid.

mvh
Ove Halseth
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Takk for skryt og forslag!

Post by Lars »

Mange bra forslag, noen er allerede implementert... :)
offe wrote: 1. Mulighet for å filtrere hovedlisten på kategori.(Film, Sport osv)(Hmm, etter og ha lest HOWTO: TVA Automatic Searches så løser jo det problemet, men filter på kategori kan kanskje være kjekt allikevel?)
Skal ta det opp til vurdering. Noen har foreslått blockliste også, dvs. "Add to blocklist" og du slipper Cæsar for all fremtid. Det kan antakeligvis implementeres i sammenheng.
offe wrote: 2. I tillegg til filter så kunne jeg tenke meg ett hurtigsøk i toolbar, der en viser resultatet i hovedvinduet.
Godt forslag! Skriver det på lista.
offe wrote: 3. Har du mulighet for å dra inn imdb ratingen på film? => Enklere og finne den beste filmen:-)
Ja, når jeg får unike treff på IMDB ut i fra de søkene jeg lager så, men det er foreløpig ikke unikt nok til dette. I langt de fleste tilfellene får jeg treffliste og ikke spesifikke filmer.
offe wrote: 4. Valg i høyreklikk meny på programmlisten for å legge til automatisk søk i tillegg til å sette alarm.
Det kan bli fiklete, søkene dreier seg om nøkkelord, ikke bestemte programmer. Måtte da i såfall legge tittel til nøkkelordene for et søk. Men er redd for at det både kan skape støy og feile i å finne programmet neste gang.
offe wrote: 5. Mulighet for å enklere velge hvilke autosøk en vil ha epostvarsling på. Nå har jeg lagt til custom - action som ikke gjør noe....
Ønsker kun varsling til skjerm, ikke til epost...
Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Slå epostvarling av og på for treff under enkelte autosøk? Dvs. søk en og to varsles på vanlig måte, mens tre og fire kun varsles på epost?
offe wrote: 6. Mulighet til å se programlisten for flere dager frem i tid.
Det kommer straks, er på plass. Antar du mener hovedlista. Her kan du allerede øke til 12 timer frem. I neste versjon til 168 timer.


Mvh
Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
JanMorten
New user
New user
Posts: 1
Joined: 2008-01-17 11:26

Post by JanMorten »

Henger meg på sammen med alle og takker for ett flott program.

Men jeg har selvsagt flere ønsker som mange andre. Ser imidletid at det virker som det er litt lav aktivitet rundt disse ønsker men vi får håpe at noe skjer. Ser at flere har de samme ønsker men det vil utvilsomt øke bruksvennligheten av programmet.

1. Mulighet for å lage grupper av utvalgte program.

2. Filtrere bort program slik som Cæsar og nyheter. Feks. høyreklikk og angi at program skal slettes fra kanalvisning.

3. Filtrere bort alle repriser ved høyreklikk (fjerne alle (r)).

4. Mulighet for å finne samme program (reprise og andre episoder) samt i andre kanaler ved å høyreklikke. Egentlig samme som search men vil forenkle dette søk.

5. Utvidelse av forklaring som egen kolonne. Sett gjerne en begrensning på 100 posisjoner.

6. Eksportere til XML slik at en kan lese denne i en RSS-leser.

7. Utskrift

Håper virkelig at dette er mulig å få gjort noe med da det vil forenkle bruken av allerede et kjempebra program.

Jan Morten
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Post by Lars »

Takk for skryt og gode forslag. Setter pris på all input, selv om jeg for tiden ikke har så mye tid til overs. Dette er et fritidsprosjekt, derfor kan det synes som om det er lite aktivitet.

Jeg bruker mye av tiden jeg har til å sikre stabil datafangst og til å rette bugs og å tune selve applikasjonen. Derfor blir det lite tid igjen til nyutvilkling, desverre...

Men punktene dine skrives på lista. Hurtigsøk, blacklist og kolonne for description er høyt oppe.

Grupper av utvalgte programmer har du allerede i dag. Bruk autosøk! :) http://www.lchsoft.net/2006/12/06/howto ... c-searches

Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Post Reply