Diverse forslag til nye features

The team will be happy to see any change suggestions or feature request. Leave them here...
Post Reply
bb
Regular user
Regular user
Posts: 5
Joined: 2006-12-14 19:55

Diverse forslag til nye features

Post by bb »

Hei,

Jeg prøvde nettopp TV AnyWhere, og syntes at programmet virker veldig lovende men har følgende forslag til forbedringer:

1. Blacklist (det motsatte av "Automatic searches"). Jeg kunne tenke meg å høyreklikke f.eks. "Hotell Cæsar", velge "Blacklist", og deretter var dette vekke fra programlisten min for alltid. Etter å ha lagt inn en del slike, så blir programlisten mye kortere, og det blir lettere å oppdage nye spennende programmer.

2. Første linje av description inn som kolonne i listen. Her står det ofte nyttig informasjon f.eks. "Amerikansk dramaserie (1:23) (R)".

3. Utskriftsmuligheter. DVD-opptakeren min er i stuen, hvis ikke jeg kan skrive ut guiden er den ikke veldig nyttig..

4. Muligheten til å se alle dager fremover når man står på "TV Channels" istedet for kun dagens program.

5. Fjerne Date-kolonnen, og heller legge inn en header rad med denne informasjonen.

6. Export til Google Calendar.

Keep-up-the-good-work :)

BB
User avatar
Lars
TVA Team member
TVA Team member
Posts: 98
Joined: 2004-07-22 10:51
Location: Oslo, Norway
Contact:

Re: Diverse forslag til nye features

Post by Lars »

Takk for mange bra forslag!
bb wrote: 1. Blacklist (det motsatte av "Automatic searches"). Jeg kunne tenke meg å høyreklikke f.eks. "Hotell Cæsar", velge "Blacklist", og deretter var dette vekke fra programlisten min for alltid. Etter å ha lagt inn en del slike, så blir programlisten mye kortere, og det blir lettere å oppdage nye spennende programmer.
Morsom tanke, kunne selv tenke med å bli kvitt Cæsar en gang for alle ja... :) Regner med du her mener alle programlistene, ikke bare autosøk (der denne funksjonen allerede finnes). Må sjekke hvor kompliserende det blir å legge inn, men skriver det på listen.
bb wrote: 2. Første linje av description inn som kolonne i listen. Her står det ofte nyttig informasjon f.eks. "Amerikansk dramaserie (1:23) (R)".
Har allerede tenkt på dette, men vraket det da selv den første linjen fort blir veldig lang. Men nå med bedre parser og nye data ser det ut som det kan la seg gjøre.
bb wrote: 3. Utskriftsmuligheter. DVD-opptakeren min er i stuen, hvis ikke jeg kan skrive ut guiden er den ikke veldig nyttig..
Dette har også vært forslått men ble nedprioritert. Det vil ta litt tid å implementere og antatt nytteverdi har vært liten. Men skal naturligvis revurdere det.
bb wrote: 4. Muligheten til å se alle dager fremover når man står på "TV Channels" istedet for kun dagens program.
Denne funksjonen finnes allerede, du kan selv bestemme hvor mange timer fremover felleslisten skal inneholde programmer for. Per nå er dette begrenset til 12 timer, men ser ingen prinsipiell grunn til at det ikke kan økes til 168 timer (7 dager).
bb wrote: 5. Fjerne Date-kolonnen, og heller legge inn en header rad med denne informasjonen.
Dette er definitivt et godt forslag. Skal se om det lar seg implementere uten for mye fuzz.
bb wrote: 6. Export til Google Calendar.
Hehe, har allerede en eksport til Outlook. Antar det vil dreie seg om et enkelt webservice-kall. Skal sjekke det ut...


Lch
Manager / Lead Developer
LCHSoft Inc

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
Post Reply